TEBA Vakfı 2024-2025 Dönemi Burs Başvurusu

TEBA Vakfı 2024-2025 Dönemi Burs Başvurusu

Vakfımız kurulduğu günden bu yana eğitime destek olmayı amaçlayarak her yıl olduğu gibi, 2024-2025 Eğitim Öğretim döneminde de ön lisans, lisans ve lisansüstü öğrencilere burs verecektir. 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı bursları için başvurular 16.12.2024 – 25.12.2024 tarihleri arasında yapılacaktır. Öğrenciler başvurularını http://teba.org.tr/ üzerinden BYS (Burs Yönetim Sistemi) ile müracaat kabul edilecektir.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGE VE ÖZELLİKLER ŞUNLARDIR:

1- T.C kimlik kartı / Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

2– Adli Sicil Belgesi (e-devletten alınabilir)

3- Öğrenci Belgesi (Okuldan ya da e-devletten alınabilir, Öğrenci Belgesi, 01.11.2024 ve sonraki tarihlerde alınması gerekmektedir.)

4- Tüm aileyi gösteren Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (e-devletten alınabilir)

5- Ebeveynleri şehit, gazi ve engelli olanlar ile öğrencinin kendisi engelli ya da devlet yetiştirme yurtlarında kalıyorsa bu durumu gösteren resmî belgeleri.

6- Transkript ( ilk döneme başlayanlar öğrenci belgesi yükleyebilir) 7- Aile Gelir Durum Belgesi;

· Çalışan Anne, Baba veya maddi destek aldığı yakınlarının gelir durumunu gösteren belgeler (Maaş bordrosu ya da hizmet döküm belgesi) (e-devletten alınabilir)

· Serbest çalışan anne baba için; 2023 yılı gelir vergisi beyannamesi / şirketler için kurumlar vergisi beyannamesi dökümü (www.gib.gov.tr adresinden alınabilir.)

· Emekliler için; aylık maaşı gösterir belge (e-devletten alınabilir.)

Not: Emekli olmakla birlikte aktif çalışan anne, baba için onaylı maaş bordrosu da eklenmelidir.

· Tarım ve hayvancılıkla uğraşan anne-baba için; ürün/hayvan varlığı ve gelir durum dökümü (e-devletteki Tarım ve Orman Bakanlığı Sayfasından alınabilir),

· Çalışmayan, geliri olmayan anne ve baba için; Sosyal Güvenlik Kurumunda kaydı olmadığına dair belge (4A/4B/4C Hizmet Dökümü ve Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi)

Başvuru yapacak öğrencilerin yukarıda sayılan evrakları .pdf formatında sisteme yüklemeleri gerekmektedir.

BYS sisteminde öğrencilerden istenen bilgi (kişisel, eğitim, aile, mali veriler, TL HESAP İBAN NO) ve belgeler eksiksiz olarak doldurulmalıdır.

Eksik bilgi ve belge sunan öğrencilerin başvuruları kabul edilmeyecek ve değerlendiremeye alınmayacaktır.

TEBA Vakfı bursu Ankara Medipol Üniversitesi öğrencilerine verilecek olup dışarıdan yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

Burs başvuru yaparken sistemden kaynaklı olarak yaşadığınız sorunları ekran görüntüsü alarak [email protected] adresine iletebilirsiniz.

Başvurular, belirtilen tarihlerde tamamlandıktan sonra başvuru değerlendirme ve sonuç açıklama dönemlerine ilişkin tüm duyurular https://teba.org.tr/ üzerinden yapılacaktır.